Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~asfendyklis | użytkownik

imię i nazwiskoA. adres zarejestrowany16.07.2008 @21:43:53 ostatnio na stronie11.02.2015 @17:14:47

Żyj tak, aby każdy kolejny dzień
był niesamowity i wyjątkowy.
Wypełniaj każdą chwilę tak,
aby potem wspominać ją z radością.
Czerp energię ze słońca,
kapiącego deszczu i uśmiechu innych.
Szukaj w sobie siły,
entuzjazmu i namiętności.
Żyj najpiękniej jak umiesz.
Po swojemu.
Spełniaj się.



__________________________

mój! Porter
http://www.digart.pl/praca/3115201/Border.html






kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty24 komentarze1684 posty na forum67

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kultcukierka    31.10.2008 @22:29:38
no szkoda. niestety - samowyzwalacz ^^"
~julittta    31.10.2008 @22:10:32
dziękuję ślicznie
_______
Grzeczne dziewczynki idą do nieba, niegrzeczne tam, gdzie chcą :D
~tesTOSTERon2    31.10.2008 @22:05:15
thx
_______
We're from America !
~sweetcore    31.10.2008 @21:59:41
dzieki
~Picu1    31.10.2008 @15:39:31
dzięki
-Demut    31.10.2008 @15:39:30
fajny avatar xD pozdrawiam...
~dedamian    31.10.2008 @15:38:42
Dzięki:D
~psychique    31.10.2008 @15:13:25
dziękuję :D
_______
Psychique...Psychotique
~Aneta15    31.10.2008 @15:02:14
_______
"carpe diem and fuck all"
~MartynaRybarczyk    31.10.2008 @14:51:27
Dziękuje
~sebastianostan    31.10.2008 @13:15:04
dziękuje
~shadowww    27.10.2008 @21:14:59

~Revue    27.10.2008 @20:34:53
dzieki
_______
BLEEEEEE....
~czarnecka    27.10.2008 @20:05:39
dzieki zajrze jak bede miec troche czasu
~shadowww    27.10.2008 @15:06:53
dzięęęęęęęęęękujęęęęęęęęę :>
jak zyjesz?
~MitsuDesign    27.10.2008 @13:31:11
bardzo Ci dziękuję obraz powstał 8 lat temu, teraz maluje "trochę" inaczej
~Sorke    22.10.2008 @22:02:51
Dziękuję bardzo! Przyjemność płynąca z oceny dorównuje niemal radości robienia zdjęć w takim miejscu Pozdrawiam
_______
Jeżeli możesz poradź
Jeżeli Ci się nie podoba - napisz
Jeżeli nie umiesz nie obrażać - ćwicz.
~dziubq    22.10.2008 @20:50:45
dzięki
~NamalujMnieSlowami    22.10.2008 @19:28:51
podobnie myslałam
~Maskara    20.10.2008 @00:15:05
embriony zawsze były interesujące
dzię ku ję
!
~cereza    19.10.2008 @19:59:52
też tak uważam
~swisher    19.10.2008 @19:58:33
Dzięki, już poprawiłem, mimo wszystko krzywe kadry to bardzo ciekawa sprawa
_______
LOMO-alter-ego -> http://www.bullfinch.digart.pl bullfinch.digart.pl
Blog -> http://www.papership.wordpress.com papership.wordpress.com
Folio -> http://www.piotrgil.dphoto.com piotrgil.dphoto.com
~Serij    19.10.2008 @19:22:58
Dziekuje
_______
...Masz czasem wrażenie, że chcesz uciec stąd - Ale tkwisz tu, choć wiesz, że to błąd...
~monia78    16.10.2008 @22:14:50
dzięki
_______
"Dwie rzeczy nie mają granic:wszechświat i ludzka głupota"A. Einstein
~FantasMe    16.10.2008 @22:09:00
dzięki za ocenę
serdecznie pozdraiwiam
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 12 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt